L’oficina de Projectes Europeus, EuroAltea, davant l’increment de plans aprovats que està rebent per part de la Comissió Europea, continua formant joves alteanos i alteanas perquè siguen líders en les diferents mobilitats Erasmus+.
Des d’EuroAltea, continuem formant a joves en lideratge per a projectes com Erasmus+, aquesta vegada la jove que es formarà és Natalia García Sánchez. La jove de 24 anys estudiant en l’IES Bellaguarda viatjarà a Romania el pròxim 19 de març al costat de joves d’altres països europeus per a organitzar el projecte Professional Development, dirigit a joves d’entre 16 a 22 anys.
El projecte Professional Development, liderat per l’associació RUMUNDU, té com a objectiu millorar les habilitats dels i les joves per a la seua ocupabilitat, integració en el mercat laboral i millora de la qualitat del treball juvenil. Tot això, mitjançant activitats a l’aire lliure, dirigides a fomentar la cura del medi ambient i el respecte a la diversitat i ruptura dels estereotips.
Aquest projecte s’emmarca dins del programa Erasmus+ i és l’oportunitat perquè joves com Natalia, que formen part de l’equip de joves d’EuroAltea, es forme en gestió de lideratge, gestió d’equips, resolució de conflictes, a més de millorar les seues habilitats en l’anglés, fil conductor d’aquestes mobilitats.
EuroAltea aposta fermament per aquesta nova línia per a la nostra joventut.
